Levering og returneringer

Vi tilbyder GRATIS levering til nærmeste GLS pakkeshop ved ordrer over 399 kr.! Du kan forvente, at din pakke når frem inden for 2-4 hverdage – hurtigt og helt uden ekstra omkostninger.

Vi holder af vores kunder og ønsker, at du får en fantastisk oplevelse hos os. Derfor står vi bag alle vores produkter og tilbyder en 100% tilfredshedsgaranti! Det betyder at du risikofrit kan prøve vores produkter, for at teste om det er noget for dig.

Dette gælder varer som kan returneres i en stand, der kan anses som værende så godt som ny i original indpakning, og dermed gælder det ikke for forbrugsvarer som f.eks. printerpapirer, der er taget i brug.

Skulle du mod forventning være utilfreds med dit køb, har du 30 dage, fra leveringsdatoen, til at igangsætte en returnering. Hvis 30 dage er gået siden du har modtaget din ordre, kan vi desværre ikke tilbyde en refundering eller ombytning.

Du kan igangsætte din refundering ved at skrive til os via email. Vi giver dig de nødvendige instruktioner til at fuldføre en returnering. Vores team kræver en kopi af ordrebekræftelsen for at kunne gennemføre returneringen.

E-mail: kontakt@lommeprinter.dk

Spørgsmål til insta printeren

  1. Utilstrækkelig batteristrøm og udskriftstæthed i appens forhåndsvisning af udskrift.
  2. Rengør printhovedet med alkohol.
  3. Udskift evt. papirrullen med en ny, da fugt i papirrullen kan resultere i slørede udskrifter.

Brug termopapir, og installer papirrullen korrekt. Udskriftssiden skal vende mod printhovedet.

  1. Download Phomemo-appen.
  2. Tænd for printeren, og aktiver Bluetooth på din telefon inden for 3 meter af printeren.
  3. Åbn Phomemo-appen, og opret forbindelse til printeren via Bluetooth.
  4. Alternativt kan du tænde for printeren og udskrive en QR-kode ved at dobbeltklikke på tænd/sluk-knappen. Klik derefter på "Scan QR-kode" i appen for at oprette forbindelse via Bluetooth.
  1. Tænd for printeren uden at lægge papir i.
  2. Tryk på tænd/sluk-knappen i 10-20 sekunder, indtil indikatorlampen blinker to gange, og slip derefter tænd/sluk-knappen for at afslutte papirindlæringsprocessen.
  3. Læg papiret i igen, og tryk længe på tænd/sluk-knappen for at tænde printeren.
  1. Papirrullen kan sidde fast, stram papirrullen og installer den igen.
  2. Der er et problem med Bluetooth-transmissionshastigheden mellem printeren og din telefon, prøv at udskrive på en anden telefon.
  1. Sørg for, at der er strøm i stikkontakten, og brug et ladekabel og et hoved med et output på 5V-2A.
  2. Opladningskablet og hovedet skal være helt tilsluttet.
  3. Printerens indikatorlampe blinker under opladning. Den holder op med at blinke, når den er fuldt opladet.

Det røde lys er altid tændt:

  1. Tilslut appen, og klik derefter på "Udskriv" for at kontrollere, hvilke oplysninger der vises i appen.
  2. Hvis appen viser "Intet papir i printeren" skal du se under "Papir ikke registreret".
  3. Hvis appen beder om "Printerdæksel åbent", skal du følge instruktionerne i appen for at lukke printerdækslet ordentligt.

Blinkende rødt lys:

Et blinkende rødt lys indikerer lavt batteriniveau. Oplad venligst printeren.

  1. Oplad printeren, og kontroller, om den har indstillet et automatisk nedlukningstidspunkt.
  2. Opret forbindelse og klik i øverste højre hjørne af hjemmesiden, og vælg derefter modellen for den tilsluttede printer på listen for at åbne siden "Administrer enheder". På denne side kan du kontrollere, om den automatiske nedlukningstid er indstillet.